Kamis, 15 April 2010

Kekasih,,apakah ini dapat di pahamiiiiiiii****************

*********Bismillahirahmannirahimm**********
Ya Allah Jika aku jatuh Cinta, Cintakanlah Aku kepada
seseorang yang melebihi cintanya kepada Ku..............
agar bertambah kekuatan ku untuk menyintainya..........

Ya mUhaimin,,,Jika aku jatuh hati,,Izinkanlah aku
menyentuh hatiseseorang yang hatinya tartaut
pada Mu agartidak terjatuh aku dalam jurang..
Nafsu
ya rabbana,,, Jika Aku jatuh Hati Jagalah hatiKu
padanya agar tidak berpaling dari pada hati Mu....

ya rabul Izati,,,Jika Aku rindu rindukanlah Aku
pada seseorang yang merindukan sahayid di jalan Mu..

ya Allah..... jika aKU menikmati cinta kekasih
jaganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan
indahnya bermunajat disepertiga malam
terakhir Mu..............

Ya Allah jika aku jatuh hati kepada Sesorang kekasih
jagan biarkan aku tertatih dan terjatuh dalam
perjalanan panjang menyeru manuasia,,,,,,
kepada MU,,,,,,,,,,,,,,,,

Tidak ada komentar:

Posting Komentar